niedziela, 30 sierpnia 2015

Siemanko!

Chciałabym zaprosić na opowiadanie, które nie jest fanfiction co może być mylące z uwagi na dobór obsady. To opowiadanie nie jest też tłumaczeniem. Jest absolutnie moim opowiadaniem. Więc jeśli ktoś pokusiłby się aby kopiować treść przysługuje mi data wypuszczenia pierwszego posta. W tym wypadku drugiego, bo pierwszy to ten. Mam nadzieje, że spodoba wam się to opowiadanie i będziecie mnie motywować do dalszego pisania. Dziękuję Sandrze, admince z ask.fm o Troian Bellisairo za tytuł tego opowiadania. Mam nadzieje, że wam też się on podoba. Opowiadanie jest otwarte więc możecie dorzucać kolejnych bohaterów, a ja będę dalej kontynuować opowiadanie dodając wybrane propozycje.

Dziękuje x.x

1 komentarz:

  1. kochana, nie ma za co z tym tytułem :*
    Już nie mogę się doczekać rozdziału :')

    OdpowiedzUsuń